Sydney, Avstralija - Potovanje v deželo ''tam spodaj''

(Prevod originalnega članka objavljenega 16. maja 2020)

Sydneyjska Operna hiša in v ozadju Harbour Bridge (most)

Drug spomin iz preteklosti nas ponese v Avstralijo, bolj natančno v mesto Sydney. To je mesto kjer sem preživel veliko neprecenljivih trenutkov. Imel sem srečo, da sem to mesto obiskal kar nekajkrat, tako v vlogi kabinskega osebja kot na privatnem potovanju. Trajanja teh potovanj so bila ponavadi med enim do treh dni. Kljub dejstvu, da sem imel priložnost obiskati kar nekaj destinacij, je Sydney še vedno eno izmed mojih najljubših mest. Zame ima poseben pomen saj je bila prva destinacija, ki sem jo obiskal v Avstraliji in v regiji Oceanija.

Kot sem že omenil v prejšnjem članku, sam obožujem velika mesta. Ko razmišljam o destinacijah, kjer bi rad preživel preostanek svojega življenja je Sydney vednjo zelo visoko na seznamu. Ima namreč vse kar potrebuješ za dobro življenje. Na voljo so prečudovite plaže, živo nočno življenje in prijazni lokalni prebivalci, ki so vedno pripravljeni pomagati. Če v času obiska bivate v centru mesta je večina turističnih atrakcij in aktivnosti le nekaj korakov stran. Čeprav ima mesto kar nekaj svetovno znanih turističnih atrakcij, se sam raje odločim za manj znane atrakcije. Ko govorim o svetovno znanih atrakcijah, imam v mislih predvsem Sydneyjsko Operno hišo, Harbour Bridge, plažo Bondi Beach in druge.

Moj sprehod skozi mesto se začenja v centru mesta v smeri proti Royal Botanical Gardens (botanični vrt), ki se nahaja v neposredni bližini operne hiše. Ta največji park v mestu sega vse od The rocks (Sydneyjsko pristanišče) do Potts Point (pristanišče za vojaško mornarico). V parku se nahaja Westpac Open Air Sydney, ki služi kot kino na prostem. V ozadju je viden pogled na Sydneyjsko pristanišče. Če pot nadaljujemo se znajdemo pri Mrs. Macquarie's chair. To je točka s katere nastajajo ikonične slike s razglednic ali pa panoramske slike, saj lahko na eni sliki zajemo tako operno hišo kot Harbour Bridge.

Sprehod se nadaljuje proti najstarejšemu parku v Avstraliji Hyde parku, kjer lahko obiščemo Anzac Memorial. Ta je posvečen vsem Avstralcem, ki so služili v Avstralski vojski. Pot skozi park nas ponese ponovno v center mesta. Tokrat je naša destinacija Sydney Tower Eye, stolp kjer lahko obiščemo razgledno teraso s 360 stopinskim pogledom na mesto, na višini 250 metrov. Bolj pogumni se pa lahko udeležijo Skywalk-a. Slednji poteka na površini s steklenim dnom, 268 metrov visoko. Skywalk je bil zame ena najbolj strašljivih izkušenj mojega življenja, saj imam namreč strah pred višino. Iz osebnih izkušenj pa lahko povem, da je bil obisk stolpa prava izbira, saj nudi neverjetne poglede celotnega mesta.

pristanišče Darling Harbour

Na tej točki je bila ura že pozno popoldne in čas je bil za obisk pristanišča Darling Harbour, ki je moj najljubši del mesta. Ponudba barov in restavracij je v tem delu mesta zelo raznovrstna. Bolj kot bari in restavracije pa mi je ta del pri srcu predvsem zaradi dejstva, da je poln življenja. Sam se ob sprehodu skozi ta del mesta vedno počutim zelo sproščen.

Naslednjo jutro smo se s sodelavci vkrcali na trajekt, ki nas je popeljal do plaže Manly Beach. V primerjavi s plažo Bondi Beach je manj popularna, vendar še vedno zelo znana in priljubljena. Ob času obiska je na plaži potekalo tekmovanje v surfanju. Noben od nas še ni nikoli prisostvoval na takšnem tekmovanju, zato smo se odločili da bomo spremljali program. Obisk tekmovanja je bil brezplačen. Območje je bilo polno dogajanja in zanimivih ljudi s celega sveta. Atmosfera je bila tako prijetna, da je bilo zelo težko se odpraviti nazaj proti hotelu. V tem trenutku smo se vsi odločili, da bomo kmalu spet priši nazaj.

plaža Manly Beach (kadar ni prireditev)

Po obisku plaže je bil čas, da se vrnemo v hotel, saj je bil že skoraj čas da zapustimo zelo zanimivo mesto. Življenje kabinskega osebja s ultra dolgimi leti je lahko zelo utrujajoče, vendar ravno takšni trenutki, naredijo celotno izkušnjo pozitivno. Obiskovanje daljnih destinacij danes ni tako preprosti kot je bilo v preteklosti, pa vendar upam, da bom se lahko kmalu spet vrnil.

Upam, da se uživali v branju tega članka. Sledi Tromso, Norveška :)